20.02.2023
Çfarë është GDPR?
GDPR është një term që e ndeshim gjithnjë e më shpesh, por a e dimë se çfarë do të thotë saktësisht? Ky vizualizim përmban një shpjegim të shkurtër të asaj që është GDPR, zbatimin dhe qëllimin e tij.
10.02.2023
Ligji për Mbrojtjen e të Dhënave Personale
E drejta për mbrojtjen e të dhënave personale, përveç asaj që është e rregulluar me Kushtetutë, është e garantuar edhe me Ligjin për Mbrojtjen e të Dhënave Personale.
07.02.2023
Internet më i sigurt për të gjithë
Interneti konsiderohet nga të gjithë si një nga shpikjet më të mëdha në historinë njerëzore. Interneti e ka revolucionarizuar mënyrën sesi komunikojmë duke na lidhur 24/7 me njerëzit në mbarë botën. Interneti na jep qasje të menjëhershme në informata duke na mundësuar të qëndrojmë të informuar për ngjarjet globale dhe duke na ndihmuar të thellojmë […]
24.01.2023
Vizualizim: Kush dhe si i mbledh të dhënat tona personale në internet?
Përdorimi i internetit, për shumë njerëz, është një rutinë që ata e praktikojnë çdo ditë dhe shumë herë gjatë ditës. A e dini se sa herë përdorim internetin, ndajmë të dhënat tona personale? Nëse po pyesni se kush i mbledh këto të dhëna dhe si, infografiku i mëposhtëm do t’ju japë përgjigjet që kërkoni.
15.01.2023
Baza juridike gjatë përpunimit të të dhënave personale
A ju ka ndodhur që kompani të caktuara t’ju “bombardojnë” me mesazhe për ditëlindje, urime për festa të ndryshme apo për ofertat apo zbritjet e fundit? Sipas Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale (LMDHP), kompanitë duhet të kenë qëllim legjitim për përpunimin e të dhënave tuaja personale. Për shembull, nëse atyre u nevojitet emri […]
09.01.2023
Pse duhet ta lexojmë “Politikën e privatësisë“
Sipas Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale, kontrolluesit kanë për obligim të arsyetojnë në gjuhë të qartë dhe të thjeshtë se cilat të dhëna personale, në çfarë mënyre dhe për çfarë qëllimesh i mbledhin dhe i përpunojnë të dhënat personale. Ky dokument i përgjithshëm i karakterit informativ shpesh quhet “Politika e privatësisë”. Në këtë […]
15.12.2022
Nocionet dhe parimet themelore të Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale
Për t’i kuptuar më mirë të drejtat e qytetarëve sipas Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale, si dhe obligimet të cilat ky ligj i imponon ndaj atyre që përpunojnë të dhëna personale, si dhe për ta shfrytëzuar në mënyrë më efikase këtë ligj me qëllim të mbrojtjes së të dhënave personale, fillimisht duhet të […]
13.12.2022
Çfarë mund të bëjmë për ta mbrojtur veten nga sulmet kibernetike?
Në pjesën e dytë të serisë sonë, ne u njohëm me mënyrat në të cilat caku ynë – Artani – i cili mund të jetë secili prej nesh, do të sulmohej nga hakerët dhe pse një sulm i tillë do të ketë sukses. Në këtë pjesë, do të flasim për mënyrat në të cilat mund […]
12.12.2022
Si kryhen sulmet e hakimit?
Në pjesën e parë të serisë sonë, u njohëm me cakun tonë – Artanin – i cili mund të ishte secili prej nesh, dhe e pamë pse Artani është një cak i mirë, edhe pse është një person krejtësisht i zakonshëm. Në këtë pjesë do të flasim për mënyrat në të cilat hakerët do të […]
11.12.2022
Pse jemi shënjestër e sulmeve në botën tonë digjitale?
Në pjesën e parë të serisë sonë për sigurinë kibernetike, do të flasim për arsyet që na bëjnë cak të sulmeve të hakerëve. Në këtë tekst, do ta vendosim lexuesin në rolin e një caku, dhe do të shikojmë pse hakerët do t’ju sulmonin në varësi të motivit të tyre. Image by Gerd Altmann from […]
08.11.2022
Çfarë paraqesin të dhënat personale?
Ligji për mbrojtjen e të dhënave personale i përcakton të drejtat e qytetarëve gjatë përpunimit të të dhënave të tyre personale në situata të ndryshme, të përditshme. Me qëllim për t’i kuptuar të drejtat tona në lidhje me mbrojtjen e të dhënave tona personale, fillimisht duhet të kuptojmë çfarë paraqesin të dhënat personale, përkatësisht cilat […]
30.09.2022
Mbrojtja e të dhënave personale dhe marketingu i drejtpërdrejtë
Ligji për mbrojtjen e të dhënave personale e përkufizon marketingun e drejtpërdrejtë si çdo lloj komunikimi i cili kryhet në çfarëdo mënyre sipas arritjeve më të fundit teknologjike, me qëllim dërgimin e përmbajtjeve reklamuese, të marketingut ose propaganduese drejtuar drejtpërdrejt një subjekti të caktuar të të dhënave personale, si dhe përpunimin e të dhënave personale […]