Menyja
Snap1

Qeverisje e mirë – përvoja dhe sfida

Zhvillimi i shoqërisë qytetare është komponentë e domosdoshme në secilën qeveri transparente, përgjegjëse dhe efektive, e cila fokusohet në nevojat e qytetarëve dhe e cila me inklusivitetin e saj e forcon përkrahjen e qytetarëve për proceset e reformave.

korica-2-eGov

Matja e shërbimeve të e-pushtetit në Maqedoni

Kjo është matja e katërt e onlajn-sofistikimit në nivel qeveritar në Maqedoni. Matja ështëbërë në periudhën mars/prill 2008 dhe kjo pasqyron gjendjen e projekteve të realizuara nëvitin 2008. Kësaj radhe kemi punuar sipas sistemit të ri të vlerësimit të Kepxheminit prejpesë niveleve, te i cili niveli i pestë u shtua me qëllim që të përfshihet ideja për dhënieproaktive dhe të automatizuar të shërbimeve. Në këtë dokument do ta krahasojmëzhvillimin e shërbimeve të e-qeverisë në Maqedoni me sistemin e vjetër prej 4 nivelevedhe do ta krahasojmë gjendjen në Maqedoni me vendet e tjera të BE duke përdorursistemin për vlerësim prej 5 […]

katalog_els_al

Каталог за електронски услуги на локалната власт (албански)

Во рамките на проектот е-Локална самоуправа, организиран и поддржан од Проектот за успешна децентрализација на УСАИД и Метаморфозис – фондација за одржливи информатички решенија, беше спроведено истражување во 10 општини низ Македонија. Целта на истражувањето беше да се дознае мислењето на граѓаните за тоа кои услуги на општините сметаат дека треба први да се направат достапни ...

STUDIM I POLITIKAVE PUBLIKE - RRITJA E PËRDORIMIT TË UEB-FAQEVE GOV.MK

STUDIM I POLITIKAVE PUBLIKE – RRITJA E PËRDORIMIT TË UEB-FAQEVE GOV.MK SI VEGLA PËR TRANSPARENCË, LLOGARIDHËNIE DHE E-PJESËMARRJE

Qëllimi i këtij studimi të politikave publike është të analizohet niveli aktual i shfrytëzimit të ueb-faqeve të pushtetit qendror dhe atij lokal në Republikën e Maqedonisë (të cilat kryesisht shfrytëzojnë domene .gov.mk) në fushën e transparencës, llogaridhënies dhe e-pjesëmarrjes së qytetarëve në marrjen e vendimeve, si dhe të ofrojë rekomandime se si të tejkalohen pengesat që pengojnë të realizohet potenciali i plotë i teknologjive të reja në këto fusha.

onepager

Analiza e domeneve të nivelit dytësor dhe tretësor të Maqedonisë

Qendra e rrjetit informatik të Rrjetit maqedonas akademik dhe hulumtues (MARNet NIC) udhëheq me domenin kryesore të Maqedonisë “.mk”. MARNET i ka ingerencat e regjistrimit të nëndomeneve dytësore dhe tretësore të domenit “.mk”, dhe ka vendosur të shfrytëzojë adresimin hierarkik të domeneve të Maqedonisë, duke i mundësuar shfrytëzuesve shfrytëzimin e nëndomeneve tretësore.Në këtë dokument tregohen disa analiza të domeneve të Maqedonisë, të cilat kanë ekzistuar më 1 janar 2006. *

academy

We-Go eGovernment Academies

We-Go Academies represent training and knowledge transfer concept that may be applied invarious online and offline settings. As such they comprise of:- Structured layout of knowledge localized to satisfy the needs of each of theparticipating WB countries (Curricula);- Training and knowledge content (Courses, Lecture Notes, and Case Studies).This deliverable describes and delivers both the structure and the content of the prepared / planned e-Government trainings.

sixth frame

We-Go Academies – Executed Trainings

This deliverable reports on the status of training and knowledge transfer in other forms in theparticipating WB countries, Austria and Estonia, in the period between 1 Dec 2006 and 31Nov 2007 plus suspension period (up to July 2008).

interoperability

We-Go Interoperability Framework

The We-Go project aims at identifying the most recent interoperability status in Western Balkan Countries compared to the European Interoperability Framework guidelines and at developing recommendations of practical use when eGovernment services will be developed and deployed locally in order to achieve pan-European compliance. The deliverable describes in detail per Western Balkan Country – Bosnia and Herzegovina, Croatia, Former Yugoslavian Republic of Macedonia and Serbia – the status of interoperability for each relevant layer like technical, semantic and organisational as well as governance aspects. The compliance analysis provides the basis for concrete recommendations and for ...