Резултати од конкурсот за отворање нови дигитални клубови

Во рамките на конкурсот за отворање нови дигитални клубови кој Метаморфозис го распиша на 12 февруари оваа година, Фондацијата објавува дека грантови во вид на компјутерска опрема ќе бидат доделени на следните проекти:

  • Еколошко друштво „Здравец“ – Македонска Каменица, ДК Саса
  • НВО Милениум – Тетово, ДК Слатина 

Овие проекти грантовите ги добиваат за отворање нови дигитални клубови во рамките на проектот Дигитални клубови.

Проектите беа одбрани врз основа на условите кои беа пропишани со конкурсот и кои тие требаше да ги исполнат, како и врз основа на квалитетот на понудениот проект и проценетиот капацитет на организацијата за негово спроведување.
Компјутерите коишто ќе бидат доделени се со следната конфигурација:

  • Процесор: Sempron P4, 2,6 GHz
  • RАМ Меморија: 512 МБ
  • Хард диск: 80 ГБ
  • Монитор: 17’’ Flat CRT
  • DVD/RW Rom
  • Mouse, Keyboard
  • LAN Card

Проектот Дигитални клубови има за цел надминување на дигиталниот јаз меѓу руралните и урбаните средини преку овозможување на пристап до информациските и комуникациските технологии (ИКТ) на населението во средини каде тие немаат можност да дојдат во контакт со ИКТ (не постојат интернет клубови, компјутерски училишта или било какви други центри кои на населението му овозможуваат пристап до ИКТ по пониски цени или бесплатно).

Сподели:

meta tim sliki-02.jpg

Резултати

од

конкурсот

за

отворање

нови

дигитални

клубови

Останати блог текстови

Справување со предизвиците за подобрување на свеста за сајбер безбедност

08.03.2021

Дијапазонот на закани во интернет просторот е огромен и нема тенденција на намалување. Новите технологии со нивната различност во структурата придонесуваат за континуирано појавување на нови ранливости, а со тоа и нови закани по приватноста, доверливите материјали и достапноста на сервисите. Во такви услови, сите корисници на информатичките технологии мора да размислуваат како да го […]

Краток преглед на правните аспекти и политиките во поглед на регулирањето на дезинформациите во Северна Македонија

02.03.2021

Концептуалната поставеност на дезинформациите и лажните вести опфаќа прилично широк и развиен дијапазон. Иако македонскиот нормативен систем нема усвоена дефиниција за оваа појава, постои генералем консензус околу оперативното значење на терминот, која повеќе или помалку се поклопува со дефиницијата од речникот Кембриџ: невистинити информации кои се шират со намера да ги наведат луѓето да веруваат […]

Краток преглед на регулативата на ЕУ во однос на онлајн дезинформации

02.03.2021

Дезинформацијата предизвикува бројни штетни општествени последици, како на пример: нарушување на безбедноста; подривање на изборниот систем и процес; поттикнување недоверба во институциите; но, од правен аспект таа претставува директно нарушување на слободата на мислење и изразување – основно право втемелено во Повелбата за темелните права на Европската унија (Charter of Fundamental Rights of the European […]

Влијанието на 5G дезинформациите за време на КОВИД-19 кризата

02.03.2021

Живееме во време на невидени технолошки напредоци, иновации и научни откритија, особено во информациските и комуникациските технологии (ИКТ), каде посебно може да се издвои имплементијата и користењето на 5G мрежата ширум светот. Токму во времето на 5G имплементацијата ширум светот, бидејќи истото се поклопи со ширењето на вирусот COVID-19 и избувнувањето на пандемија, конспиролозите успеаја […]

ACTA - Активни граѓани преземаат акција

25.01.2021

Проектот ги обединува граѓаните активни во младинските организации и невладините организации активни на интернет од различни европски земји за да дискутираат за авторските права, пиратеријата и приватноста на интернет, ефективноста и етиката на движењето Anonymous; да го анализираат учеството на граѓанското општество во процесите на донесување одлуки за ACTA на национално и европско ниво, да […]

Анализа: Во ИТ секторот јазот меѓу мажите и жените скоро и да не постои

25.01.2021

За разлика од другите сектори во македонската економија, ИТ секторот се истакнува со тоа што јазот меѓу мажите и жените е скоро непостоечки. Во некои струки од индустријата, како на пример, дигитален маркетинг, односот е 55,56 отсто жени наспроти 44,44 отсто мажи. Низ текот на годините расте и бројот на дипломирани жени во формалното образование. […]