Резултати од конкурсот за отворање нови дигитални клубови

Во рамките на конкурсот за отворање нови дигитални клубови кој Метаморфозис го распиша на 12 февруари оваа година, Фондацијата објавува дека грантови во вид на компјутерска опрема ќе бидат доделени на следните проекти:

  • Еколошко друштво „Здравец“ – Македонска Каменица, ДК Саса
  • НВО Милениум – Тетово, ДК Слатина 

Овие проекти грантовите ги добиваат за отворање нови дигитални клубови во рамките на проектот Дигитални клубови.

Проектите беа одбрани врз основа на условите кои беа пропишани со конкурсот и кои тие требаше да ги исполнат, како и врз основа на квалитетот на понудениот проект и проценетиот капацитет на организацијата за негово спроведување.
Компјутерите коишто ќе бидат доделени се со следната конфигурација:

  • Процесор: Sempron P4, 2,6 GHz
  • RАМ Меморија: 512 МБ
  • Хард диск: 80 ГБ
  • Монитор: 17’’ Flat CRT
  • DVD/RW Rom
  • Mouse, Keyboard
  • LAN Card

Проектот Дигитални клубови има за цел надминување на дигиталниот јаз меѓу руралните и урбаните средини преку овозможување на пристап до информациските и комуникациските технологии (ИКТ) на населението во средини каде тие немаат можност да дојдат во контакт со ИКТ (не постојат интернет клубови, компјутерски училишта или било какви други центри кои на населението му овозможуваат пристап до ИКТ по пониски цени или бесплатно).

Сподели:

meta tim sliki-02.jpg

Резултати

од

конкурсот

за

отворање

нови

дигитални

клубови

Останати блог текстови

Изборно рекламирање и социјална инклузија: Медиумите треба да ги разобличат стереотипите, а не да ги репродуцираат

29.01.2025

Наместо да се претстават како активни учесници во општеството, маргинализираните групи од политичките актери се портретирани како жртви или лица кои имаат потреба од помош. Дополнително, медиумите ретко ги преиспитуваат политичките наративи, што доведува до репродукција на стереотипи. Недостатокот на капацитети и знаења за инклузивно информирање само ја влошува состојбата. прод. д-р Марина Тунева Социјалната […]

Татјана Хилшер-Богусевич: Властите да најдат поефикасни законски решенија за демократски избори, не треба да се занемарува застапеноста на жените

30.12.2024

Татјана Хилшер-Богусевич. Фотографија од Порталб За време на организирањето на демократски избори, еден од предизвиците со кои се соочуваат земјите кои имаат релативно нов демократски режим, особено земјите кои излегоа од комунистичкиот режим, е недостатокот на јасни надлежности и доволно ресурси на институциите за управување со изборите. Културата на воведување нецелосни измени на изборните закони […]

Д-р Сем Пауер: Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано

03.12.2024

Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано, можете да поставите брани, но тие ќе најдат пат околу браните и ќе дотечат онаму каде што нема препреки. Слично е и со парите за интернет порталите во изборните кампањи, поточно ако не е регулирано има проблем. Не постои држава навистина, каде било, која има контрола, дали […]

Пари за портали во изборна кампања – не се знае кој пишува, ама се знае кој плаќа

07.11.2024

Во второто истражување ја објавуваме базата на податоци со сите 150 интернет портали кои добиле државни пари од парламентарните избори, заедно со податоците за тоа која коалиција дала пари на секој од нив поединечно Фото: Колаж, Мета.мк Од вкупно 150 интернет портали кои добиле државни пари за рекламирање на партиските коалиции за парламентарните избори во […]

Ниско присуство на жените во медиумското покривање на парламентарните избори

30.10.2024

Присутноста на жените и родовите прашања во медиумското известување и во платеното политичко рекламирање за време на овогодишните парламентарни избори беа темите дискутирани на панел-дискусијата водена од Билјана Бејкова и Татјана Богусевич, во рамки на конференцијата „Пари, медиуми и избори во Северна Македонија“. Според најновото истражување на Фондација Метаморфозис, во коe беше спроведен мониторинг на […]

Истражување на Метаморфозис: Колку повеќе државни пари за порталите од една коалиција, толку помала непристрасност

30.10.2024

Распределбата на рекламните банери произлезе дека е политички мотивирана, и во одредени случаи партиите даваа предност на информативните интернет портали кои нудеа позитивно уредничко покривање на кампањата. Тоа укажува на стратешки пристап на партиите во насока на подобрување на нивната видливост и влијание врз јавната перцепција преку поволни медиумски написи, се вели во истражувањето на […]