Маркус Икстад
Маркус има 21-годишно искуство во бизнисот со медиуми – 5 години искуство како новинар и продуцент во Германија, а останатите 16 години на комерцијални позиции прво во AP, а потоа во Streamworks International, глобална компанија за стриминг којашто обезбедува извонредни доживувања со видео-пренос во реално време преку која било мрежа, до кој било уред, и е избраниот партнер за видео-пренос во реално време на некои од водечките новински организации во светот кои нудат видео-прилози. Неговото уредничко искуство го става во уникатна позиција да ги разбира потребите за содржини и протокот на вестите, а има развиено и стратешки бизнис-вештини при работењето со брендовите за емитувани, печатени и дигитални вести во Европа, Блискиот Исток и Африка.
Целта на Маркус е да ја користи својата стручност, комерцијалните успеси, изобилството од контакти во медиумите, како и неговата визија за иднината на етаблираните новински брендови, со цел да создава нови дигитални бизнис-модели и нови доживувања за гледачите на видео-вести.
Како државјанин на САД израснат и образован во Германија и САД, Маркус ја започна својата новинарска кариера во телевизиските вести, како хонорарен соработник во различни германски ТВ-станици во улога на репортер, презентер и продуцент. Од 1992 година помагаше во воспоставувањето на каналот на англиски јазик на германскиот глобален радиодифузер – телевизијата Дојче Веле, пред да се приклучи на Асошиејтед прес (AP) во Лондон на комерцијална позиција во средината на 1997 година, каде што на крај надгледуваше една петтина од вкупниот профит на AP.
Во Streamworks International, Маркус ја применува врвната технологијата „Видео-преку-IP“ на оваа компанија за да и помогне на медиумската индустрија во транзицијата кон испораката и дистрибуцијата на видео-вести во реално време преку интернет.
Сподели:
Останати блог текстови
Д-р Сем Пауер: Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано
03.12.2024
Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано, можете да поставите брани, но тие ќе најдат пат околу браните и ќе дотечат онаму каде што нема препреки. Слично е и со парите за интернет порталите во изборните кампањи, поточно ако не е регулирано има проблем. Не постои држава навистина, каде било, која има контрола, дали […]
Пари за портали во изборна кампања – не се знае кој пишува, ама се знае кој плаќа
07.11.2024
Во второто истражување ја објавуваме базата на податоци со сите 150 интернет портали кои добиле државни пари од парламентарните избори, заедно со податоците за тоа која коалиција дала пари на секој од нив поединечно Фото: Колаж, Мета.мк Од вкупно 150 интернет портали кои добиле државни пари за рекламирање на партиските коалиции за парламентарните избори во […]
Ниско присуство на жените во медиумското покривање на парламентарните избори
30.10.2024
Присутноста на жените и родовите прашања во медиумското известување и во платеното политичко рекламирање за време на овогодишните парламентарни избори беа темите дискутирани на панел-дискусијата водена од Билјана Бејкова и Татјана Богусевич, во рамки на конференцијата „Пари, медиуми и избори во Северна Македонија“. Според најновото истражување на Фондација Метаморфозис, во коe беше спроведен мониторинг на […]
Истражување на Метаморфозис: Колку повеќе државни пари за порталите од една коалиција, толку помала непристрасност
30.10.2024
Распределбата на рекламните банери произлезе дека е политички мотивирана, и во одредени случаи партиите даваа предност на информативните интернет портали кои нудеа позитивно уредничко покривање на кампањата. Тоа укажува на стратешки пристап на партиите во насока на подобрување на нивната видливост и влијание врз јавната перцепција преку поволни медиумски написи, се вели во истражувањето на […]
„Пари, медиуми и избори“: Се бараат итни промени во Изборниот законик и надзор врз буџетските пари во порталите
30.10.2024
Итни промени во Изборниот законик пред локалните избори догодина, надзор и контрола врз онлајн порталите кои добиваат буџетски пари за рекламирање на политичките партии за изборите и укинување на платеното политичко рекламирање од буџетот на државата. Ова накратко беа клучните поенти и предлози на надлежните од Државниот завод за ревизија (ДЗР), Државната комисија за спречување […]
Истражувањето за дезинформациите и граѓанското општество ги потенцира големите демократски предизвици низ Европа
05.09.2024
TechSoup, преку својата програма за дигитален активизам, објави четири сеопфатни извештаи за регионално мапирање кои ги осветлуваат критичките предизвици и итните потреби на граѓанските организации низ Европа. Развиени со заеднички напори преку мрежата на партнери на TechSoup низ Централна и Источна Европа, овие извештаи обезбедуваат детален преглед на итните прашања со кои се соочуваат граѓанските […]