Маркус Икстад

markus-bio-400w

Маркус има 21-годишно искуство во бизнисот со медиуми – 5 години искуство како новинар и продуцент во Германија, а останатите 16 години на комерцијални позиции прво во AP, а потоа во Streamworks International, глобална компанија за стриминг којашто обезбедува извонредни доживувања со видео-пренос во реално време преку која било мрежа, до кој било уред, и е избраниот партнер за видео-пренос во реално време на некои од водечките новински организации во светот кои нудат видео-прилози. Неговото уредничко искуство го става во уникатна позиција да ги разбира потребите за содржини и протокот на вестите, а има развиено и стратешки бизнис-вештини при работењето со брендовите за емитувани, печатени и дигитални вести во Европа, Блискиот Исток и Африка.

Целта на Маркус е да ја користи својата стручност, комерцијалните успеси, изобилството од контакти во медиумите, како и неговата визија за иднината на етаблираните новински брендови, со цел да создава нови дигитални бизнис-модели и нови доживувања за гледачите на видео-вести.

Како државјанин на САД израснат и образован во Германија и САД, Маркус ја започна својата новинарска кариера во телевизиските вести, како хонорарен соработник во различни германски ТВ-станици во улога на репортер, презентер и продуцент. Од 1992 година помагаше во воспоставувањето на каналот на англиски јазик на германскиот глобален радиодифузер – телевизијата Дојче Веле, пред да се приклучи на Асошиејтед прес (AP) во Лондон на комерцијална позиција во средината на 1997 година, каде што на крај надгледуваше една петтина од вкупниот профит на AP.

Во Streamworks International, Маркус ја применува врвната технологијата „Видео-преку-IP“ на оваа компанија за да и помогне на медиумската индустрија во транзицијата кон испораката и дистрибуцијата на видео-вести во реално време преку интернет.

Сподели:

meta tim sliki-02.jpg

Маркус

Икстад

Останати блог текстови

Препораките на ДКСК водат кон заробување на институциите

23.04.2025

Интервју со Данче Даниловска-Бајдевска, програмска директорка во Фондацијата „Метаморфозис“ Автор: Васко Маглешов Објавено на 23 април 2025 во 10:29 Антикорупциската комисија (ДКСК), минатата недела објави дека направиле антикорупциска проверка на шест закони, помеѓу нив, и на Законот за слободен пристап до информации од јавен карактер, единствениот механизам, преку кој, новинарите и граѓаните бараат информации за […]

Измените во медиумското законодавство се проевропски само делумно

16.04.2025

Измените во Законот за медиуми кој е во фаза на второ читање во Собранието и го мина надлежниот комисиски филтер, има за цел, како што напишала Владата и надлежното министерство – да го исполни Патоказот за реформи во делот на Поглавје 23 и да изврши усогласување со европското закoнодавство, со тоа што овојпат ги вметнува […]

Изборно рекламирање и социјална инклузија: Медиумите треба да ги разобличат стереотипите, а не да ги репродуцираат

29.01.2025

Наместо да се претстават како активни учесници во општеството, маргинализираните групи од политичките актери се портретирани како жртви или лица кои имаат потреба од помош. Дополнително, медиумите ретко ги преиспитуваат политичките наративи, што доведува до репродукција на стереотипи. Недостатокот на капацитети и знаења за инклузивно информирање само ја влошува состојбата. прод. д-р Марина Тунева Социјалната […]

Татјана Хилшер-Богусевич: Властите да најдат поефикасни законски решенија за демократски избори, не треба да се занемарува застапеноста на жените

30.12.2024

Татјана Хилшер-Богусевич. Фотографија од Порталб За време на организирањето на демократски избори, еден од предизвиците со кои се соочуваат земјите кои имаат релативно нов демократски режим, особено земјите кои излегоа од комунистичкиот режим, е недостатокот на јасни надлежности и доволно ресурси на институциите за управување со изборите. Културата на воведување нецелосни измени на изборните закони […]

Д-р Сем Пауер: Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано

03.12.2024

Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано, можете да поставите брани, но тие ќе најдат пат околу браните и ќе дотечат онаму каде што нема препреки. Слично е и со парите за интернет порталите во изборните кампањи, поточно ако не е регулирано има проблем. Не постои држава навистина, каде било, која има контрола, дали […]

Пари за портали во изборна кампања – не се знае кој пишува, ама се знае кој плаќа

07.11.2024

Во второто истражување ја објавуваме базата на податоци со сите 150 интернет портали кои добиле државни пари од парламентарните избори, заедно со податоците за тоа која коалиција дала пари на секој од нив поединечно Фото: Колаж, Мета.мк Од вкупно 150 интернет портали кои добиле државни пари за рекламирање на партиските коалиции за парламентарните избори во […]