Të rinjtë që e shfrytëzuan krizën e koronës për storje të suksesshme biznesi

Foto: Arkivi i Meta.mk

Gjatë krizës së koronës, disa të rinj panë mundësinë për të filluar bizneset e tyre ose për t’i përshtatur ato tashmë të filluara sipas “normales së re”, e cila u imponua nga masat kufizuese për mbrojtjen nga virusit.

Storjet që i treguan për “Meta.mk” sipërmarrësit nga Manastiri, Teona Mango, Goran Bakrevski dhe Darko Milevski, janë një shembull se ka edhe të rinj që e përballuan krizën në mënyrë kreative dhe pozitive.

Teona Mango, themeluese e markës “Beyond Green”

Teona Mango është themeluesja e markës “Beyond Green” e cila është një markë eko-miqësore dhe e qëndrueshme, e themeluar në vitin 2020. Produktet janë bërë nga materiale ekologjike dhe të qëndrueshme, ndërsa ideja është të promovohet mënyra ekologjike dhe e gjelbër e jetesës, duke i zvogëluar mbeturinat dhe përdorimin e produkteve që e ndotin mjedisin jetësor.

“Kam jetuar në Londër deri në vitin 2020, kur filloi korona, u ktheva këtu dhe mbeta paplanifikuar tashmë një vit. Në karantinë, si të gjithë, kisha shumë kohë. Kur u ktheva për të jetuar këtu, vura re se sa e ulët është vetëdija ekologjike dhe sa nuk kemi produkte eko-të qëndrueshme, kështu që më lindi ideja për të filluar një markë të qëndrueshme eko-miqësore. “Koha e lirë që e kisha, nga ana tjetër, më mundësoi të hulumtoja dhe të gjeja se cilat produkte dhe cilat materiale janë më të mira, më të qëndrueshme,” thotë Mango, duke shtuar se kriza e koronës i ka ndryshuar gjithashtu edhe shprehitë e blerjeve.

“Njerëzit blinin në internet në vend se në dyqane, kurse të gjitha produktet e mia ishin në e-shop,” shton Mango.

Goran Bakrevski punon si dentist, por ky profesion ishte ndër të parët që u prek nga Kovid-19. Ai thotë se në tre muajt e parë të krizës, nuk ka punuar fare, kështu që kishte kohë të mjaftueshme për t’iu përkushtuar prodhimit të birrës “Bak”, e cila është 100 për qind natyrale.

Goran Bakrevski, prodhues i birrës “Bak”

“Ne kishim plane për zhvillimin e birrës familjare edhe para krizës së koronës, por e përshpejtuam punën gjatë krizës së Kovid-19, sepse kishim kohë të mjaftueshme. Vëllai im është mësues muzike, por edhe ai ishte në shtëpi. Gjatë asaj periudhe ne kemi punuar në mënyrë aktive në shijet e birrave dhe përmirësimin e teknologjisë së prodhimit. Njerëzit nuk dilnin jashtë, rrinin në shtëpi, kjo ishte një mundësi e shkëlqyeshme për t’i provuar shijet e produkteve. Atëherë e morëm mbështetjen e njerëzve të Manastirit. Të rinjtë në atë periudhë rrinin në rrjetet sociale ku bëmë një reklamë indirekte të produkteve” thotë Bakrevski.

Darko Milevski është një ish-futbollist dhe vetë profesioni kërkonte që ai t’i kushtonte vëmendje dietës së tij. Ka jetuar në Suedi, por u kthye në Manastir ku para tre vitesh hapi restorantin “Centar” për ushqim vegan dhe vegjetarian. Qëllimi, thotë ai, ishte edukimi i të rinjve për ushqimin e shëndetshëm, por edhe kthimi në rrënjët e vjetra, gjegjësisht që ushqimet bimore të jenë më të përfaqësuara në dietë.

Darko Milevski, pronar i 21/10 Fast&Healthy

“Kur goditi kriza e koronës, u shfaqën shumë vështirësi dhe u mbyllëm për gati pesë muaj. Në vitin 2020 mbijetuam disi, kurse në vitin 2021 ishte e rëndësishme të vazhdonim. Zgjedhja ishte që të pakësoheshin pak burimet, por të vazhdohej me intensitetin e njëjtë. Kjo është arsyeja pse bëmë rimarkimin dhe e krijuam “21/10 Fast & Healthy”, e cila është marrje e ushqimit (take away) të shpejtë dhe të shëndetshëm. Filluam në maj, kur ende kishte kufizime. Por, ne punuam edhe me ato kufizime, sepse kishim vetëm kuzhinën” – thotë Milevski.

Ai shton se kriza e koronës u ka dhënë atyre shtysë për të bërë ndryshim, sepse siç thotë ai, të gjithë vështirë i pranojmë ndryshimet dhe jemi mësuar me një zonë rehatie, por kjo i ka përshpejtuar disi gjërat. Milevski është i kënaqur me atë se si është i pranuar nga banorët e Manastirit, dhe dëshiron ta përhapë markën edhe në qytete të tjera.

“Të rinjtë eksplorojnë dietën e tyre, dhe ngadalë i ndryshojnë shprehitë e tyre” – përfundon Milevski.

Marrë nga meta.mk

Ndaje:


                  
meta tim sliki-02.jpg

rinjtë

e

shfrytëzuan

krizën

e

koronës

për

storje

suksesshme

biznesi

Tekste të tjera në blog

ANALIZË: Numri i studentëve po zvogëlohet – për pesë vite akademike numri i “brucoshëve” është zvogëluar për 5,600! (Infografik)

10.09.2021

    Pesë vite akademike me radhë – zvogëlim i numrit të studentëve në Maqedoni. Analiza e të dhënave të bëra nga Portalb.mk tregon se herën e fundit që ka pasur një rritje të lehtë të numrit të përgjithshëm të studentëve ka qenë në vitin akademik 2014/2015, dhe që atëherë ka rënie. Mirëpo, statistikat tregojnë […]

Rrjetet sociale "shpërthyen" nga dezinformatat rreth vaksinave

10.09.2021

Një shpërthim i vërtetë i dezinformatave për Kovid-19 në periudhën e kaluar ndodhi në internet, kryesisht në rrjetet sociale. Përhapja e të pavërtetave, gjysmë të vërtetave dhe manipulimeve u intensifikua veçanërisht me fillimin e vaksinimit masiv dhe përhapjen e llojit Delta të koronavirusit. Në këtë valë të katërt të pandemisë, narrativi në krijimin e imazhit […]

Transformimi digjital: të mësosh të jetosh me ndryshimin

20.08.2021

Foto nga Gerd Altman nga Pixabay Kriza aktuale e Kovid-19 ka pasur një ndikim të madh në detyrimin e qeverive dhe bizneseve në të gjithë botën që të përshpejtojnë zbatimin e zgjidhjeve të ndryshme digjitale. Sipas Anketës globale të vendimmarrësve të McKinsey të publikuar në tetor 2020, pandemia e përshpejtoi miratimin e teknologjive të reja […]

Koalicioni Rural: Fermerët akoma “enden” nëpër sportele, zbatimi i digjitalizimit në fazën fillestare

11.06.2021

Mosha, shprehitë, mentaliteti, mungesa e njohurive të mjaftueshme, rezistenca ndaj ndryshimit dhe mësimit të gjërave të reja, frika nga gabimi – cila është arsyeja kryesore për nivelin e ulët të digjitalizimit në bujqësinë maqedonase? Pse është shumë më e lehtë për shumicën e fermerëve tanë të shkojnë në njësinë rajonale, madje edhe nëse kjo nënkupton […]

Zero “roaming” në Ballkan nga 1 Korriku – Majlinda Bregu: Sukses, në të ardhmen zero tarifa edhe me Bashkimin Europian

04.06.2021

Duke filluar nga 1 Korriku i këtij viti, tarifat e telefonisë nuk do të ndryshojnë nëse kaloni kufirin në shtetet e Ballkanit Perëndimor. Majlinda Bregu, kreu i Këshillit për Bashkëpunim Rajonal, ka shpjeguar për SCAN pikërisht uljen e barrës financiare për qytetarët dhe bizneset. Bregu gjithashtu ka kujtuar se në të ardhmen edhe tarifat e […]

Keqkuptimet rreth të Dhënave të Hapura: Përvoja nga Ballkani Perëndimor

23.04.2021

Burim: www.pixabay.com   Open Data si koncept është relativisht i ri,pasiqë ende nuk ka shënuar 30 vjetorin që kur është cekur për herë të parë si nocion në vitin 1995 nga një Agjenci Shkencore Amerikane. Sidoqoftë, nocioni ka mbizotëruar tërë botën me një shpejtësi të madhe për shkak të nevojës për qasje të shpejtë dhe […]