Втора оценка на усогласеноста на постоечките и планираните дигитални услуги и алатки со Законот за заштита на личните податоци – август 2022

Оваа публикација содржи оценки за степенот на усогласеност на електронските јавни услуги со Законот за заштита на лични податоци. Оценувањето се спроведе во периодот јули-август 2022 според Методологија за проценка на усогласеноста на дигиталните јавни услуги со Законот за заштита на личните податоци.

Оваа оценка претставува надоврзување на Оценката на усогласеноста на постоечките и планираните дигитални услуги и алатки со Законот за заштита на личните податоци од март 2022.

Деталите околу добиените оценки на секоја услуга можат да се најдат овде: АНЕКС 1 – Преглед на усогласеноста на постоечките дигитални услуги и алатки со Законот за заштита на лични податоци во август 2022 година.

 

Оценка на усогласеноста на постоечките и планираните дигитални услуги и алатки со Законот за заштита на личните податоци – Март 2022

Оваа публикација содржи оценки за степенот на усогласеност на електронските јавни услуги со Законот за заштита на лични податоци. Оценувањето се спроведе во март 2022 според Методологија за проценка на усогласеноста на дигиталните јавни услуги со Законот за заштита на личните податоци. Исто така, овој документ нуди и препораки за поголема усогласеност на процесот на […]

Методологија за проценка на усогласеноста на дигиталните јавни услуги со Законот за заштита на личните податоци

Еден од клучните аспекти во вовeдувањето на квалитетни дигитални услуги од страна на институциите е уредувањето на заштитата над обработката на личните податоци на граѓаните кои ги користат тие услуги. Различни институции нудат различни видови на дигитални услуги и канали за комуникација со граѓаните па со самото тоа изнаоѓањето на различни модели на системи за […]

Визуелизација – пет најчести претставки до Агенција за заштита на лични податоци во 2020 година

Дури две третини од претставките кои ги добила Агенцијата за заштита на лични податоци во 2020 година биле поврзани со социјалните мрежи, а најчестите причини за претставки биле: лажни профили; пробиени (хакирани) профили и објавување фотографии, аудио и видео снимки на туѓи профили. 60% од претставките се однесувале на Facebook, 24% на Instagram, a 16% […]