Трета оценка на усогласеноста на постоечките и планираните дигитални услуги и алатки со Законот за заштита на личните податоци – јануари 2023

Оваа публикација содржи оценки за степенот на усогласеност на електронските јавни услуги со Законот за заштита на лични податоци. Оценувањето се спроведе во јануари 2023 година според Методологија за проценка на усогласеноста на дигиталните јавни услуги со Законот за заштита на личните податоци.

Оваа оценка претставува надоврзување на оценувањата спроведени во март и август 2022

Деталите околу добиените оценки на секоја услуга можат да се најдат овде: АНЕКС 1 – Преглед на усогласеноста на постоечките дигитални услуги и алатки со Законот за заштита на лични податоци во јануари 2023 година.

Втора оценка на усогласеноста на постоечките и планираните дигитални услуги и алатки со Законот за заштита на личните податоци – август 2022

Оваа публикација содржи оценки за степенот на усогласеност на електронските јавни услуги со Законот за заштита на лични податоци. Оценувањето се спроведе во периодот јули-август 2022 според Методологија за проценка на усогласеноста на дигиталните јавни услуги со Законот за заштита на личните податоци. Оваа оценка претставува надоврзување на Оценката на усогласеноста на постоечките и планираните […]

Оценка на усогласеноста на постоечките и планираните дигитални услуги и алатки со Законот за заштита на личните податоци – Март 2022

Оваа публикација содржи оценки за степенот на усогласеност на електронските јавни услуги со Законот за заштита на лични податоци. Оценувањето се спроведе во март 2022 според Методологија за проценка на усогласеноста на дигиталните јавни услуги со Законот за заштита на личните податоци. Исто така, овој документ нуди и препораки за поголема усогласеност на процесот на […]

Методологија за проценка на усогласеноста на дигиталните јавни услуги со Законот за заштита на личните податоци

Еден од клучните аспекти во вовeдувањето на квалитетни дигитални услуги од страна на институциите е уредувањето на заштитата над обработката на личните податоци на граѓаните кои ги користат тие услуги. Различни институции нудат различни видови на дигитални услуги и канали за комуникација со граѓаните па со самото тоа изнаоѓањето на различни модели на системи за […]

Verified by MonsterInsights