ACTA – Активни граѓани преземаат акција

UntitledПроектот ги обединува граѓаните активни во младинските организации и невладините организации активни на интернет од различни европски земји за да дискутираат за авторските права, пиратеријата и приватноста на интернет, ефективноста и етиката на движењето Anonymous; да го анализираат учеството на граѓанското општество во процесите на донесување одлуки за ACTA на национално и европско ниво, да истражуваат и да дознаат како да влијаат на националните парламенти и на Европскиот парламент во однос на политиките и законодавството.

Сакаме да поттикнеме акција, дебатирање и размислување за учеството на европските граѓани и демократијата, со анализирање на ACTA и сродни прашања. Клучни начела на проектот ќе бидат поттикнување интеракција меѓу граѓаните и граѓанските организации од сите земји-учеснички, дискусии, размена на мислења и претставување на мислењето на граѓаните и резултатите од проектот пред релевантните носители на одлуки на локално, национално и на ниво на ЕУ.

Проектот е амбициозен и се стреми да им овозможи на граѓаните да играат целосна улога во демократскиот живот на ЕУ. За да се постигнат горенаведените цели ќе се организираат два меѓународни настани (секој со повеќе од 120 учесници од 7 земји и 14 партнерски организации); едниот во ноември во Крањска гора/Љубљана, а другиот во март во Марибор, најмалку 10 јавни дебати во различни средини и земји; специјална повеќејазична веб-локација и други алатки за комуникација преку интернет; прирачник со презентациите и трудовите за ACTA и ДВД со видео материјал.

Од една страна, проектните активности се стремат да им овозможат на учесниците да практикуваат европско граѓанство и да станат активни граѓани во нивната околина, нудејќи им знаење, информации и вештини за организирање, спроведување и учествување во разни видови јавни дискусии и други акции на интернет, а од друга страна ќе им се обезбеди знаење и разбирање на стратегиите за граѓанско учество, комуникацијата со носителите на одлуки, важноста, контроверзноста, дилемите околу прашањата поврзани со ACTA и потребата од изнаоѓање решение прифатливо за граѓаните, владите и корпорациите.

Untitled1

Проектот е поддржан од Европската Унија, Програма Европа за граѓаните, Акција 2 – Активно граѓанско општество во Европа, Мерка 3 – Поддршка на проекти иницирани од граѓански организации. Водечки партнер е Za in proti, zavod za kulturo dialoga од Словенија, www.zainproti.com.

Партнери 

–       од Словенија INEPA – Inštitut za elektronsko participacijo, www.inepa.si, Studio 12, www.studio12.si, Dobrodelni klub Leo klub Murska Sobota, Društvo uporabnikov Linuxa Slovenija, http://www.lugos.si; Klub evropskih študentov; Zavod za študentske kulturne dejavnosti študentske organizacije, www.kiberpipa.org;

–       од Хрватска: Splitska debatna unija in HERMES – Hrvatska edukacijska i razvojna mreža za evolucijo  sporazumevanja, www.facebook.com/HERMES.CommuniAction;
–       од Португалија: Sociedade de Debates da Universidade do Porto, www.sdd.up.pt;
–       од Македонија: Metamorphosis, Foundation for Internet and Society,www.metamorphosis.org.mk;
–       од Романија: ARDOR Muntenia;
–       од Литванија: Educational Debate Centre, http://www.debate.lt;
–       од Латвија: Riga Student Association, http://www.sserigads.com

Назад кон Друштвени медиуми

Сподели:

meta tim sliki-02.jpg

ACTA

-

Активни

граѓани

преземаат

акција

Останати блог текстови

Изборно рекламирање и социјална инклузија: Медиумите треба да ги разобличат стереотипите, а не да ги репродуцираат

29.01.2025

Наместо да се претстават како активни учесници во општеството, маргинализираните групи од политичките актери се портретирани како жртви или лица кои имаат потреба од помош. Дополнително, медиумите ретко ги преиспитуваат политичките наративи, што доведува до репродукција на стереотипи. Недостатокот на капацитети и знаења за инклузивно информирање само ја влошува состојбата. прод. д-р Марина Тунева Социјалната […]

Татјана Хилшер-Богусевич: Властите да најдат поефикасни законски решенија за демократски избори, не треба да се занемарува застапеноста на жените

30.12.2024

Татјана Хилшер-Богусевич. Фотографија од Порталб За време на организирањето на демократски избори, еден од предизвиците со кои се соочуваат земјите кои имаат релативно нов демократски режим, особено земјите кои излегоа од комунистичкиот режим, е недостатокот на јасни надлежности и доволно ресурси на институциите за управување со изборите. Културата на воведување нецелосни измени на изборните закони […]

Д-р Сем Пауер: Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано

03.12.2024

Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано, можете да поставите брани, но тие ќе најдат пат околу браните и ќе дотечат онаму каде што нема препреки. Слично е и со парите за интернет порталите во изборните кампањи, поточно ако не е регулирано има проблем. Не постои држава навистина, каде било, која има контрола, дали […]

Пари за портали во изборна кампања – не се знае кој пишува, ама се знае кој плаќа

07.11.2024

Во второто истражување ја објавуваме базата на податоци со сите 150 интернет портали кои добиле државни пари од парламентарните избори, заедно со податоците за тоа која коалиција дала пари на секој од нив поединечно Фото: Колаж, Мета.мк Од вкупно 150 интернет портали кои добиле државни пари за рекламирање на партиските коалиции за парламентарните избори во […]

Ниско присуство на жените во медиумското покривање на парламентарните избори

30.10.2024

Присутноста на жените и родовите прашања во медиумското известување и во платеното политичко рекламирање за време на овогодишните парламентарни избори беа темите дискутирани на панел-дискусијата водена од Билјана Бејкова и Татјана Богусевич, во рамки на конференцијата „Пари, медиуми и избори во Северна Македонија“. Според најновото истражување на Фондација Метаморфозис, во коe беше спроведен мониторинг на […]

Истражување на Метаморфозис: Колку повеќе државни пари за порталите од една коалиција, толку помала непристрасност

30.10.2024

Распределбата на рекламните банери произлезе дека е политички мотивирана, и во одредени случаи партиите даваа предност на информативните интернет портали кои нудеа позитивно уредничко покривање на кампањата. Тоа укажува на стратешки пристап на партиите во насока на подобрување на нивната видливост и влијание врз јавната перцепција преку поволни медиумски написи, се вели во истражувањето на […]