Мени

Извештај за приватност и човекови права во Македонија, 2007

Извештај за Македонија, вклучен во Меѓународното истражување за законите за приватност и случувањата – Приватност и човекови права во 2007, објавено одEPIC и Privacy International.Уредник: Катица Родригез Переда.Придонесоа: Бардил Јашари, Филип Стојановски, Неда Коруновска, Данче Даниловска, Маријана Марушиќ, Елена Стојановска, Весна Паунковска

Анализа на јазот во имплементацијата на е-владеење во регионот на Западен Балкан

Анализа на јазот во имплементацијата на е-владеење во регионот на Западен Балкан (март 2006) од проф. д-р Марјан Гушев и м-р Гоце Арменски од Универзитетот Свети Кирил и Методиј, ПМФ, Институт за информатикаСо цел да ја анализираат ситуацијата со е-владеењето во земјите од Западен Балкан (ЗЗБ), авторите користеа бенчмарк-анализи за е-владеење, анализи на националните стратегии за ...

Оценката за начинот на пријавување за работа како државен службеник

Во текот на мај и јуни 2007 година, Фондацијата Метаморфозис спроведе истражување за веб-сајтот Пријава преку интернет на Агенцијата за државни службеници. Целта на истражувањето беше да се дознае мислењето и искуството на кандидатите за работни места на државни службеници за апликацијата која овозможува пријавување на конкурсите преку интернет.

Блогирај за кауза

Целта на водичот Блогирај за кауза!: е да информира и инспирира. Водичот е создаден за да биде пристапен и практичен, давајќи им на активистите едноставни препораки за како да го користат блогот за да ја постигнат целта за нивната кауза.

Вкрстено објавување за застапување

Овој водич нуди краток вовед во користење на вкрстеното објавување при водење на онлајн кампања за застапување на некоја кауза. Во него се разгледуваат различни веб 2.0 алатки, прикажувајќи успешни примери каде вкрстеното објавување е користено за застапување. Водичот исто така ги содржи предностите и недостатоците на техниката на вкрстено објавување.

Геобомбардирање

Геобомбардирање е една од техниките кои може да се искористат со цел да се постигне поуспешно распространување на вашите YouTube видео кампањи преку апликациите на Google за мапирање, како што се Google Maps и Google Earth. Сега  може да ги гледате вашите гео-тагирани видеа во Google Earth и Google Maps. Секое YouTube видео со гео-таг ќе биде прикажано кога YouTube слојот од Google Earth/Maps е вклучен.

Вовед во граѓанските медиуми

Водичот Вовед во граѓански медиуми нуди контекст и студии на случај, кои покажуваат како обичните граѓани од целиот свет се повеќе ги користат блоговите, поткастите, онлајн видеото и дигиталната фотографија за да вклучат во непосредуваната конверзација, која ги надминува границите, културите и различните јазици.