Промовиран интернет-сервисот „Најди! Книга“

Во четврток, 9 март 2006 година, во просториите на НВО Инфоцентарот се одржа промоција на интернет-сервисот „Најди! Книга“ кој нуди пребарување на севкупниот текст на македонски печатени книги.

Интернет-сервисот „Најди! Книга“ го промовираа креаторот на македонскиот пребарувач Најди!, Петар Кајевски, Никола Гелевски, директор на издавачката куќа „Темплум“ и Филип Стојановски од Фондацијата „Метаморфозис“.

Гелевски изјави дека „Најди!“ не ја следи матрицата на постојните пребарувачи и е многу повеќе од обичен собирач на информации.

– „Најди! Книга“ нуди пребарување на севкупен текст (full-text) според зборови кои се наоѓаат каде било во текстот на книгите, а не само во насловот или во листата на клучни зборови. Моментално „Најди! Книга“ има обезбедено индекси на 250 книги од 15 македонски издавачки куќи и научни институции – истакна Петар Кајевски. Тој додаде дека очекува бројот на индексираните книги да достигне до 400 наслови до крајот на следната недела.

Проф. Зоран Велковски, проректор за настава на Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“, изјави дека постојат големи можности за соработка меѓу Универзитетот и „Најди! Книга“.

„Најди! Книга“ е дел од најстариот активен македонски пребарувач „Најди!“ во чии рамки функционира и сервисот „Најди! Блог“, кој нуди следење од едно место на сите македонски блогови, кои стануваат сè попопуларен медиум во земјава.

Преземете ја презентацијата (ппт, 509 КБ)

Сподели:

meta tim sliki-02.jpg

Промовиран

интернет-сервисот

„Најди!

Книга“

Останати блог текстови

Изборно рекламирање и социјална инклузија: Медиумите треба да ги разобличат стереотипите, а не да ги репродуцираат

29.01.2025

Наместо да се претстават како активни учесници во општеството, маргинализираните групи од политичките актери се портретирани како жртви или лица кои имаат потреба од помош. Дополнително, медиумите ретко ги преиспитуваат политичките наративи, што доведува до репродукција на стереотипи. Недостатокот на капацитети и знаења за инклузивно информирање само ја влошува состојбата. прод. д-р Марина Тунева Социјалната […]

Татјана Хилшер-Богусевич: Властите да најдат поефикасни законски решенија за демократски избори, не треба да се занемарува застапеноста на жените

30.12.2024

Татјана Хилшер-Богусевич. Фотографија од Порталб За време на организирањето на демократски избори, еден од предизвиците со кои се соочуваат земјите кои имаат релативно нов демократски режим, особено земјите кои излегоа од комунистичкиот режим, е недостатокот на јасни надлежности и доволно ресурси на институциите за управување со изборите. Културата на воведување нецелосни измени на изборните закони […]

Д-р Сем Пауер: Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано

03.12.2024

Парите во политиката се како вода, течат неконтролирано, можете да поставите брани, но тие ќе најдат пат околу браните и ќе дотечат онаму каде што нема препреки. Слично е и со парите за интернет порталите во изборните кампањи, поточно ако не е регулирано има проблем. Не постои држава навистина, каде било, која има контрола, дали […]

Пари за портали во изборна кампања – не се знае кој пишува, ама се знае кој плаќа

07.11.2024

Во второто истражување ја објавуваме базата на податоци со сите 150 интернет портали кои добиле државни пари од парламентарните избори, заедно со податоците за тоа која коалиција дала пари на секој од нив поединечно Фото: Колаж, Мета.мк Од вкупно 150 интернет портали кои добиле државни пари за рекламирање на партиските коалиции за парламентарните избори во […]

Ниско присуство на жените во медиумското покривање на парламентарните избори

30.10.2024

Присутноста на жените и родовите прашања во медиумското известување и во платеното политичко рекламирање за време на овогодишните парламентарни избори беа темите дискутирани на панел-дискусијата водена од Билјана Бејкова и Татјана Богусевич, во рамки на конференцијата „Пари, медиуми и избори во Северна Македонија“. Според најновото истражување на Фондација Метаморфозис, во коe беше спроведен мониторинг на […]

Истражување на Метаморфозис: Колку повеќе државни пари за порталите од една коалиција, толку помала непристрасност

30.10.2024

Распределбата на рекламните банери произлезе дека е политички мотивирана, и во одредени случаи партиите даваа предност на информативните интернет портали кои нудеа позитивно уредничко покривање на кампањата. Тоа укажува на стратешки пристап на партиите во насока на подобрување на нивната видливост и влијание врз јавната перцепција преку поволни медиумски написи, се вели во истражувањето на […]