Njohje me mediat e qytetarëve

Qëllimi i këtij udhëzuesi është të tregojë së çdokush që ka lidhje të Internetit mund të marrë pjesë në bashkëbisedimin e ri global. Kuptimi ynë për botën tani formohet jo vetëm nga gazetat dhe televizioni, por edhe nga njëri tjetri.

Për portale inkluzive interneti dhe reklamim zgjedhor në Maqedoninë e Veriut

Ky dokument i politikave publike bazohet në gjetjet e hulumtimit që hulumtoi Zgjedhjet parlamentare të vitit 2024 në Maqedoninë e Veriut nga perspektiva e përfshirjes sociale, me fokus të veçantë te personat me aftësi të kufizuara dhe bashkësitë etnike. Personat me aftësi të kufizuara konsideroheshin në suaza të rrymës konceptuale socio-ekonomike, si një grup tejet […]

KAPËRCIMI I HENDEKUT GJINOR: PËRFORCIMI I PËRFAQËSIMIT TË GRAVE NË REKLAMIMIN DHE MBULIMIN POLITIK NË PORTALET NË INTERNET NË MAQEDONINË E VERIUT

Ky dokument i politikave bazohet në gjetjet e studimit të thelluar të IFES në Maqedoninë e Veriut mbi reklamimin e paguar politik gjatë zgjedhjeve parlamentare të vitit 2024. Ai synon të identifikojë zgjidhje të qëndrueshme dhe afatgjata për të përmirësuar gjithëpërfshirjen dhe përfaqësimin e grave dhe çështjeve gjinore në portalet në internet. Studimi i thelluar […]

MONITORIMI I MBULIMIT TË ZGJEDHJEVE PARLAMENTARE NË VITIN 2024 TË PORTALEVE INFORMATIVE TË INTERNETIT NË MAQEDONINË E VERIUT

Në këtë raport do të analizohen artikujt mbi zgjedhjet parlamentare në Maqedoninë e Veriut të publikuar nga 30 (tridhjetë) portale të përzgjedhura informative të internetit (në tekstin e mëtejmë, PII) në periudhën prej 15 prill deri më 10 maj të vitit 2024. Në këtë grup portalesh, njëzet e dy PII publikojnë lajme në gjuhën maqedonase, […]