PUBLIKIMI I POLITIKËS PËR PRIVATËSI, U MUNDËSON E-BOTUESVE NJË BAZË PËR TA PËRFITUAR BESIMIN E VIZITORËVE TË UEB-FAQEVE TË TYRE, NËPËRMJET INFORMIMIT TRANSPARENT PËR ATË SE CILAT TË DHËNA TË TYRE I MBLEDHIN DHE I SHFRYTËZOJNË.
PUBLIKIMI I POLITIKËS PËR PRIVATËSI, U MUNDËSON E-BOTUESVE NJË BAZË PËR TA PËRFITUAR BESIMIN E VIZITORËVE TË UEB-FAQEVE TË TYRE, NËPËRMJET INFORMIMIT TRANSPARENT PËR ATË SE CILAT TË DHËNA TË TYRE I MBLEDHIN DHE I SHFRYTËZOJNË.
Kjo përmbledhje e politikave bazohet në gjetjet e një studimi të thelluar mbi reklamat politike të paguara gjatë zgjedhjeve parlamentare të vitit 2024.[1] Dokumenti synon të identifikojë zgjidhje të qëndrueshme dhe realiste, afatgjata për të përmirësuar sistemin e financimit politik në vend. Dhe, ndërsa jemi përqendruar në përdorimin e financimit indirekt të shtetit përmes mediave […]
Ky dokument i politikave publike bazohet në gjetjet e hulumtimit që hulumtoi Zgjedhjet parlamentare të vitit 2024 në Maqedoninë e Veriut nga perspektiva e përfshirjes sociale, me fokus të veçantë te personat me aftësi të kufizuara dhe bashkësitë etnike. Personat me aftësi të kufizuara konsideroheshin në suaza të rrymës konceptuale socio-ekonomike, si një grup tejet […]