Matja e shërbimeve të e-pushtetit në Maqedoni

Kjo është matja e katërt e onlajn-sofistikimit në nivel qeveritar në Maqedoni. Matja është
bërë në periudhën mars/prill 2008 dhe kjo pasqyron gjendjen e projekteve të realizuara në
vitin 2008. Kësaj radhe kemi punuar sipas sistemit të ri të vlerësimit të Kepxheminit prej
pesë niveleve, te i cili niveli i pestë u shtua me qëllim që të përfshihet ideja për dhënie
proaktive dhe të automatizuar të shërbimeve. Në këtë dokument do ta krahasojmë
zhvillimin e shërbimeve të e-qeverisë në Maqedoni me sistemin e vjetër prej 4 niveleve
dhe do ta krahasojmë gjendjen në Maqedoni me vendet e tjera të BE duke përdorur
sistemin për vlerësim prej 5 niveleve.

Deshifrimi i dezinformatave: Hartëzimi rajonal i dezinformatave dhe i shoqërisë civile në Ballkanin Perëndimor

Si pjesë e Programit të Aktivizmit Digjital, të udhëhequr nga TechSoup në bashkëpunim me partnerët rajonalë, i prezantojmë raportet për hartëzimin rajonal të dezinformatave dhe i shoqërisë civile për periudhën 2023-2024. Këto raporte fokusohen në katër rajone kyçe në Evropën Qendrore dhe Lindore: Ballkani Perëndimor, Rajoni i Vishegradit, Rajoni i Detit të Zi dhe Balltiku. […]

Strategjia për Transparencë e Qeverisë së RMV-së, me Plan Veprimi për periudhën 2023-2026

Qeveria ka shqyrtuar dhe miratuar Strategjinë për Transparencë të Qeverisë së RMV-së, me Plan Veprimi për periudhën 2023-2026, të propozuar nga Kabineti i Zëvendëskryeministres për Politika të Qeverisjes së Mirë, Sllavica Gërkovska. Fushat prioritare, sipas Strategjisë, janë: avancimi i transparencës aktive, avancimi i qasjes në informata me karakter publik, avancimi i transparencës fiskale të Qeverisë […]

Analizë e E-shërbimeve në komunat në Republikën e Maqedonisë së Veriut 2023

Digjitalizimi dhe teknologjitë digjitale po e ndryshojnë në mënyrë drastike mënyrën se si jetojmë, punojmë dhe komunikojmë me botën përreth nesh. Kjo është veçanërisht e vërtetë në fushën e shërbimeve publike, ku shërbimet digjitale të qeverisë (shërbimet e e-Qeverisë) i zëvendësojnë gjithnjë e më shumë shërbimet tradicionale të bazuara në letër. Tranzicioni në shërbimet e […]